Liebherr CNd 5253-20 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNd 5253-20 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

fckookbeer@gmail.com 12-08-2022

Bevalt zeer goed

Geschreven voor: Liebherr CNd 5253-20 wit

Wij hebben al sinds jaar en dag een koel vries combinatie van Liebherr en het bevalt ons zeer goed. Volg wel de instructies in de gebruiksaanwijzing , alles goed overzichtelijk. Wij hopen weer lang met dit apparaat te kunnen doen.
Waar wij het apparaat hebben gekocht Verkerke Ede, gaf ons zeer goede service door het apparaat op de juiste plek te zetten

Pluspunten

• Makkelijk instellen
  • Doet het gelijk goed

Minpunten

• Wifi lukt nog niet

r***********@h********** 20-06-2022

kwaliteits koelvries combinatie

Geschreven voor: Liebherr CNd 5253-20 wit

reden koop: woonachtig in koelere ruimte onder boerderij in een studio.
het lage decibel is een reden,net als dat dit apparaat met iets koelere omgevingstemperatuur goed blijft werken is een reden.
Daarnaast is de kwaliteit van de koelkast en het duurzame en comfortabele design reden 3.
grundlichkheit en gemak in 1 apparaat en ook nog redelijk zuinig.

een klein puntje ter verbetering zou kunnen zijn dat het ijs makkelijk in de uiscupjes blijft plakken waardoor de draaiknop ervan niet zijn werk doet en het bakje uitelkaar gehaald dient te worden om de blokjes los te wrikken handmatig.

op dit kleinigheidje na ben ik tot nu toe , toch een zeer tevreden klant.

hartelijk dank

Pluspunten

• practisch design
  • stil apparaat
  • zuinig
  • duurzaam

Minpunten

• ijsblokjesmaker vriest soms te goed